Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Όταν βαριέται κανείς...


Το παρακάτω κείμενο αποτελεί ένα mail που είχα στείλει στον φίλτατο Charly, στις 6 Ιανουαρίου του 2011, όταν, όπως θα συμπεράνετε, του είχα υποσχεθεί πως θα του στείλω με mail τους διαλόγους από το φιλμ Holy Grail, τους οποίους δημοσίευσα τελικά εφτά ημέρες μετά στο σχετικό αφιέρωμα. Σε περίπτωση που αναρωτηθείτε, "Βούδας" είναι ένα παρατσούκλι για τον Charly, αντίστοιχο με το δικό μου, που είναι "Ξανθός". Διαβάστε το mail και νομίζω πως θα καταλάβετε πόσο ενδιαφέρουσα εβρισκα τη ζωή μου εκείνη τη στιγμή... Να τι κάνει ΟΤΑΝ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ...


Αξιότιμε κ. Βούδα,
Δεν θα σας στείλω το λινκ των αστείων διαλόγων που σας είπα γιατί μάλλον θα κάνω αφιέρωμα για τους Μόντυ Πάιθον εις το μπλογκ οπότε θα τους βάλω εκεί.
Ευχαριστώ,
με αγάπη,
και αφωσίωση,
και ενδιαφέρον,
και κάτι άλλο,
και κάτι άλλο,
και κάτι άλλο,
Ξανθός.

Φιλουμπίνια ματς μουτς και καλά να περάσετε στην εκδρομή στελεχών και.. κεφτέδες!

Υ.Γ.: Καλύτερα  να τελειώσω το γράψιμο του mail και να πάω να πέσω για ύπνο (you know? νάνι, νάνι..)

Υ.Γ. 2: Ναι, εντάξει, τελειώνω!!!

Υ.Γ. 3: Οκ, το βουλώνω.

Υ.Γ. 4: Μην ανησυχείς, δεν θα υπάρξει Υ.Γ. 5!

Υ.Γ. 6: Στο είπα ότι δεν θα υπάρξει Υ.Γ. 5!!!

Υ.Γ. 7: Ούτε Υ.Γ. 8!

Υ.Γ. 9: Λοιπόν εντάξει, τώρα το παράκανα, αλλά να, βλέπεις, όταν δεν έχεις τι να κάνεις και βαριέσαι να πας να κοιμηθείς και την άλλη μέρα πρέπει να διαβάσεις, ε, τι άλλο να κάνεις, κάθεσαι και τα ξύνεις γράφοντας ένα mail επί μισή ώρα όπως κάνω εγώ τώρα και κανονικά θα έπρεπε -- Σημείωση από την συνείδησή μου προς εμένα: ΣΚΑΣΕ!!! -- Εγώ: Καλά ντε.. -- Η συνείδησή μου: ΤΩΡΑ!!! -- Εγώ: Μάλιστα, συγνώμη...

Υ.Γ. 10: Γεια!!!



Πω πω, βαρέθηκα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου