Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Came out last month

Σήμερα κάνω πράξη αυτό που είχα πει παλιότερα, πως αντί να δημοσιεύω ένα Coming out this week κάθε βδομάδα για κάθε ταινία που με ενδιαφέρει έστω και λίγο, θα συγκεντρώνω όλες τις ενδιαφέρουσες ταινίες που κυκλοφορούν κάθε μήνα σε ένα μηνιαίο ποστ. Έτσι λοιπόοοοοοοον.....................................................

Came out last month:

Rango
Ένα καρτούν από τον σκηνοθέτη των Πειρατών της Καραϊβικής, το οποίο θα είναι αυτό που θα επιλέξω να δω αν τύχει να μου έρθει η ακαταμάχητη επιθυμία για κινούμενα σχέδια. Σπάνιο φαινόμενο, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, το Rango θα είναι ο πρώτος τίτλος που θα μου έρθει στο μυαλό.
--> Πόσο με ενδιαφέρει: Λίγο (μπορεί να το δω, μπορεί και όχι)


Wasted Youth
Ελληνική ταινία, εμπνευσμένη από το γεγονός -που όλοι φαντάζομαι ότι ξέρετε- με τον Αλέξη Γρηγορόπουλο... Από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα που έχει προσφέρει ο ελληνικός κινηματογράφος τον τελευταίο καιρό...
--> Πόσο με ενδιαφέρει: Αρκετά (θα το δω σε DVD)






Η αλήθεια είναι ότι ο Μάρτιος δεν είχε και πολλές ενδιαφέρουσες ταινίες να προσφέρει, πέρα φυσικά από τους Ρυθμιστές, τους οποίους όμως έσπευσα να δω με το που κυκλοφόρησαν, οπότε δεν συμπεριλαμβάνονται εδώ.
Άλλες αρκετά ενδιαφέρουσες ταινίες είναι:
  • εκείνη που πήρε το Όσκαρ ξενόγλωσσης («Ίσως, Αύριο»), η οποία ομως απ' όσο έχω ακούει δεν λέει και τίποτε
  • το καναδικό «Ανάμεσα στις φλόγες» («Incendies»), που ακούγεται πολύ ενδιαφέρον, άσκετα αν δεν σκοπεύω (άμεσα) να το δω. Έχω διαβάσει πως είναι σαφείς οι επιρροές του από την αρχαία τραγωδία, πράγμα που είναι ένας από τους λόγους που με ενδιαφέρει. Αν, τώρα, μου προτείνουν να το δω, θα πάω σίγουρα με μεγάλη προθυμία.

Πολλές πάντως γνώμες συγκλίνουν στο ότι ο ελληνικός «Κυνόδοντας» ήταν όντως αυτός που θα έπρεπε να έχει κερδίσει το βραβείο καλύτερης ξενόγλωσσης. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα ποιος θα είναι σίγουρα ο δικός μου βαθμός για την ταινία του Λάνθμου, αλλά κειμένεται μεταξύ 3.5 και 4 στα 5. Ναι, ήταν πράγματι πολύ καλή ταινία.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου